Dragi utilizatori,
Având în vedere inconsistențe tehnice ale sistemului a căror remediere nu este posibilă până la finalul zilei de 29.12.2023, vă informăm că, pentru respectarea principiului tratamentului egal și asigurarea nerestricționată a accesului la procedurile de achiziție publică, toate procedurile online cu data limită de depunere 28.12.2023 ora 15:00 și cu data limită de depunere 29.12.2023 ora 15:00 se amână pentru data de 03.01.2024 ora 15.00. De asemenea, toate licitațiile electronice/reluările de competiție online cu data limită de depunere 28.12.2023 ora 16:00 și cu data limită de depunere 29.12.2023 ora 16:00 se amână pentru data de 03.01.2024 ora 16.00.
Totodată, având în vedere imposibilitatea transmiterii de către ofertanți prin intermediul sistemului a răspunsurilor la solicitările de clarificări, recomandăm aplicarea – în perioada de afișare a acestui mesaj public pe prima pagină SEAP – a prevederilor articolului 63 din Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016 (similar art. 70 pentru H.G. nr. 394/2016):
”În cazul în care, din motive tehnice, nu este posibilă transmiterea anumitor documente în format electronic prin intermediul SEAP, documentele respective se transmit autorității contractante în forma și utilizându-se modalitatea de comunicare solicitate de aceasta, cu respectarea prevederilor privind regulile de comunicare și transmitere a datelor.”
Vom reveni cu informații actualizate în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente!
Cu stimă,
Echipa SEAP