RO:
Dragi utilizatori,
Vă informăm că în perioada vineri 13.12 2024 ora 18.00 – duminică 15.12.2024 ora 24.00 aplicația SEAP nu va putea fi accesată de către utilizatori, întrucât se vor efectua lucrări de optimizare și up-grade aplicație.
Pentru efectuarea de operațiuni în cadrul sistemului de către utilizatori, recomandăm accesarea acestuia în timp util, în afara perioadei mai sus menționate.
Deși va exista posibilitatea de accesare a paginii SEAP în unele intervale orare din perioada mai sus menționată, nu este garantată posibilitatea de operare deplină a aplicației SEAP.
Totodată, având în vedere imposibilitatea transmiterii de către ofertanți prin intermediul sistemului a răspunsurilor la solicitările de clarificări cu termen de răspuns în intervalul mai sus menționat, recomandăm aplicarea în perioada de vineri 13.12.2024 ora 18.00 – duminică 15.12.2024 ora 24.00 a prevederilor articolului 63 din Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016 (similar art. 70 pentru H.G. nr. 394/2016):
”În cazul în care, din motive tehnice, nu este posibilă transmiterea anumitor documente în format electronic prin intermediul SEAP, documentele respective se transmit autorităţii contractante în forma şi utilizându-se modalitatea de comunicare solicitate de aceasta, cu respectarea prevederilor privind regulile de comunicare şi transmitere a datelor.”
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente!
Cu stimă,
Echipa SEAP
EN:
Dear users,
We inform you that between Friday 13.12.2024 at 18.00 – Sunday 15.12.2024 at 24.00 the SEAP application will not be accessible by users, as optimization work and application upgrades will be carried out.
In order to carry out operations within the system by users, we recommend accessing it in good time, outside of the period mentioned above.
Although there will be the possibility to access the SEAP page in some time intervals of the period mentioned above, the possibility of full operation of the SEAP application is not guaranteed.
At the same time, considering the impossibility of the bidders sending through the system the answers to the requests for clarifications with a response deadline in the above-mentioned interval, we recommend applying the provisions of the article during the period from Friday 13.12.2024 at 18.00 to Sunday 15.12.2024 at 24.00 63 of the Methodological Norms approved by H.G. no. 395/2016 (similar to art. 70 for H.G. no. 394/2016):
“If, for technical reasons, it is not possible to transmit certain documents in electronic format via SEAP, the respective documents are transmitted to the contracting authority in the form and using the method of communication requested by it, in compliance with the provisions regarding the rules of communication and transmission of data.”
Thank you for your understanding and we apologize for any inconvenience!
Sincerely,
SEAP team