Consultare de piață pentru servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi (SIAE) și sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe)

17/08/2020

Urmărind aplicarea bunelor practici în realizarea achizițiilor publice, Autoritatea pentru Digitalizarea României organizează o consultare de piață ce vizează achiziționarea de servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru două dintre platformele pe care le administrează: Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi (SIAE) și sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe).

Scopul consultării de piață este de a obține informații necesare organizării unei proceduri de atribuire pentru achiziționarea serviciilor ce fac obiectul consultării, precum valoarea estimată a achiziției și modul în care sunt satisfacute cerințele tehnice din caietul de sarcini. Operatorii economici interesați pot depune o propunere tehnică și o propunere financiară în acest sens.

Pentru mai multe detalii despre procedura de consultare și specificațiile tehnice ale caietului de sarcini, accesați https://bit.ly/ConsultaredePiataSIAE-PCUe.

Adresa pentru transmiterea ofertelor este achizitii@adr.gov.ro.
Deadline-ul este 19.08.2020, ora 16:30.