Autoritatea pentru Digitalizarea României organizează în data de 19.04.2024, ora 11:00 și ora 12:30 concurs pentru ocuparea a 8 posturi vacante contractuale, în afara organigramei în cadrul Unității pentru Implementarea Programelor de Transformare Digitală – UIPTD

29/03/2024

Autoritatea pentru Digitalizarea României organizează în data de 19.04.2024, ora 11:00 și ora 12:30 concurs pentru ocuparea a 8 posturi vacante contractuale, în afara organigramei Autorității pentru Digitalizarea României, pentru o perioadă determinată, pe perioada derulării PNRR al României, în cadrul Unității pentru Implementarea Programelor de Transformare Digitală – UIPTD, după cum urmează :

  • Team leader nivel 1 – 1 post, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
  • Expert arhitect de sistem nivel 1 – 2 posturi, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
  • Expert software nivel 1 – 1 post, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
  • Expert inginer de sistem IT TIP A nivel 1 – 3 posturi, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
  • Expert inginer de sistem IT TIP B nivel 1 – 1 post, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
  1. Poate ocupa un post vacant în afara organigramei persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

Condiții generale:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

e) îndeplinește condițiile de studii, de expertiză/experiență solicitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

Condiții specifice, bibliografie și tematică:

Team leader (manager tehnologia informațiilor și comunicații) nivel 1 – 1 post – funcție de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi, la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • Experiență profesională generală de minimum 10 ani;                     
  • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe etc);
  • Experiență în implementarea a minimum 3 proiecte în domeniul IT&C și deținerea calității de manager de proiect în minimum 1 proiect din cele menționate mai sus sau dovada deținerii unei diplome de manager de proiect;
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Microsoft Word și Excel – nivel mediu;
  • Cunoașterea limbii engleze(citit, scris, vorbit) – nivel mediu.

Bibliografie și tematică specifică:                                     

  1. Patterns of Enterprise Application Architecture – Martin Fowler; 
  2. Enterprise Architecture As Strategy:  Creating a Foundation for Business Execution – Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson;    
  3. Enterprise Architecture at Work: Modelling, Communication, and Analysis – Marc Lankhorst;   
  4. “Using the TOGAF® Framework to Define and Govern Service-Oriented Architectures” – The Open Group – disponibilă la https://pubs.opengroup.org/togaf-standard/guides/soa.html.

Bibliografie și tematică generală:                      

  1. Constituţia României, republicată;          
  2. H.G. nr. 89/2020 privind organizarea și funcționarea Autorității pentru Digitalizarea României, cu modificările și completările ulterioare;              
  3. Planul Național pentru Redresare și Reziliență, Componenta 7 – Transformare digitală – disponibilă la  https://mfe.gov.ro/pnrr/;
  4. Regulamentul (UE) 2021/241 din 12 februarie 2021 de instituire a Mecanismului de redresare şi rezilienţă;              
  5. Legea nr. 242/2022 privind schimbul de date între sisteme informatice și crearea Platformei Naționale de Interoperabilitate;              
  6. O.U.G nr. 89/2022  privind înființarea, administrarea și dezvoltarea infrastructurilor și serviciilor informatice de tip cloud utilizate de autoritățile și instituțiile publice, cu modificările și completările ulterioare;    
  7. HG 112/2023 privind aprobarea Ghidului de guvernanță a platformei de cloud guvernamental.

Expert arhitect de sistem (arhitect de sistem în domeniul TIC) nivel 1 – 2 posturi – funcții de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; 
  • Experiență profesională generală de minimum 10 ani;                    
  • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe etc);
  • Experiență specifică de minimum 5 ani, în domeniul elaborării și/sau implementării proiectelor de transformare digitală ce au inclus componente hardware, software și dezvoltare software;
  • Cunoștințe specifice domeniului arhitecturii de sisteme tip enterprise pentru următoarele (cumulativ): tehnologii de tip cloud, integrarea sistemelor și a aplicațiilor, tehnologii de baze de date, tehnologii de virtualizare;
  • Cunoașterea limbii engleze (citit, scris, vorbit) – nivel mediu.

Bibliografie și tematică specifică:                                     

  1. Patterns of Enterprise Application Architecture – Martin Fowler; 
  2. Enterprise Architecture As Strategy:  Creating a Foundation for Business Execution – Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson;    
  3. Enterprise Architecture at Work: Modelling, Communication, and Analysis – Marc Lankhorst;   
  4. “Using the TOGAF® Framework to Define and Govern Service-Oriented Architectures” – The Open Group – disponibilă la https://pubs.opengroup.org/togaf-standard/guides/soa.html.

Bibliografie și tematică generală:                      

  1. Constituţia României, republicată;          
  2. H.G. nr. 89/2020 privind organizarea și funcționarea Autorității pentru Digitalizarea României, cu modificările și completările ulterioare;              
  3. Planul Național pentru Redresare și Reziliență, Componenta 7 – Transformare digitală – disponibilă la  https://mfe.gov.ro/pnrr/;
  4. Regulamentul (UE) 2021/241 din 12 februarie 2021 de instituire a Mecanismului de redresare şi rezilienţă;              
  5. Legea nr. 242/2022 privind schimbul de date între sisteme informatice și crearea Platformei Naționale de Interoperabilitate;              
  6. O.U.G nr. 89/2022  privind înființarea, administrarea și dezvoltarea infrastructurilor și serviciilor informatice de tip cloud utilizate de autoritățile și instituțiile publice, cu modificările și completările ulterioare;    
  7. HG 112/2023 privind aprobarea Ghidului de guvernanță a platformei de cloud guvernamental.

Expert software (inginer de sistem software) nivel 1 – 1 post – funcție de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; 
  • Experiență profesională generală de minimum 10 ani;                    
  • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe etc);
  • Experiență specifică de minimum 5 ani, în domeniul elaborării specificațiilor tehnice software;
  • Experiență profesională specifică în cel puțin 2 proiecte ce au vizat elaborarea și/sau implementarea unor sisteme informatice;
  • Deținere de cunoștințe în ceea ce privește sistemele de operare și bazele de date;
  • Cunoștințe referitoare la instalarea și configurarea de soluții SW;
  • Cunoașterea limbii engleze(citit, scris, vorbit) – nivel mediu.

Bibliografie și tematică specifică:                                       

  1. HTML și CSS+Flexbox+Bootstrap – disponibilă la:

https://www.w3schools.com/html/

https://www.w3schools.com/css/

https://getbootstrap.com/

  • Java+Spring Boot, C#+.Net Core, Php+Laravel,Javascript+Vue/Angular/React – disponibilă la:

https://www.tutorialspoint.com/java/index.htm

https://spring.io/projects/spring-boot/

https://www.w3schools.com/cs/index.php

https://www.tutorialspoint.com/asp.net_core/index.htm

https://www.w3schools.com/php/

https://laravel.com/

https://www.w3schools.com/js/

https://vuejs.org/

https://angularjs.org/

https://react.dev/

  • ANSI SQL, PL SQL, Transact SQL:    

https://www.w3schools.com/sql

https://www.tutorialspoint.com/plsql/index.htm

https://www.tutorialspoint.com/t_sql/index.htm

  • JSON – disponibilă la:

https://jsonapi.org/

  • Versionare și unelte agile – disponibilă la:

https://git-scm.com/book/en/v2

https://www.atlassian.com/agile

Bibliografie și tematică generală:                      

  1. Constituţia României, republicată;          
  2. H.G. nr. 89/2020 privind organizarea și funcționarea Autorității pentru Digitalizarea României, cu modificările și completările ulterioare;              
  3. Planul Național pentru Redresare și Reziliență, Componenta 7 – Transformare digitală – disponibilă la  https://mfe.gov.ro/pnrr/;
  4. Regulamentul (UE) 2021/241 din 12 februarie 2021 de instituire a Mecanismului de redresare şi rezilienţă;              
  5. Legea nr. 242/2022 privind schimbul de date între sisteme informatice și crearea Platformei Naționale de Interoperabilitate;              
  6. O.U.G nr. 89/2022  privind înființarea, administrarea și dezvoltarea infrastructurilor și serviciilor informatice de tip cloud utilizate de autoritățile și instituțiile publice, cu modificările și completările ulterioare;    
  7. HG 112/2023 privind aprobarea Ghidului de guvernanță a platformei de cloud guvernamental.            

Expert inginer de sistem IT (inginer de sistem în informatică) TIP A nivel 1  – 3 posturi – funcții de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;   
  • Experiență profesională generală de minimum 10 ani;
  • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe etc);
  • Experiență specifică în elaborarea specificațiilor tehnice și/sau urmărirea implementării proiectelor de transformare digitală;

Cumulativ:

  • Deținerea de cunoștințe pentru sistemele de operare de tip Microsoft și Linux;
  • Deținerea de cunoștințe privind sistemele de virtualizare (ex: Vmware, Hyper-V);
  • Deținerea de cunoștințe privind administrarea și configurarea rețelelor de comunicații;
  • Cunoașterea limbii engleze (citit, scris, vorbit) – nivel mediu.

Bibliografie și tematică specifică:          

  1. Documentații tehnice, tutoriale și rapoarte CISCO (CCNA)/Juniper Networks/IBM/Nortel Networks/Fortinet/Checkpoint;              
  2. “Computer Networks”, 4th/5th/6th edition – Andrew S. Tanenbaum, David J. Wetherall;
  3. “Configurarea și administrarea rețelelor locale” – disponibilă la https://ro.scribd.com/document/431833251/RL  – Răzvan Rughiniș, Mihai Carabaș, Răzvan Deaconescu, Sergiu Costea. 
  4. Soluții de virtualizare(vmWare, Hyper-V,Linux KVM), configurare și administrare:
    1. https://docs.vmware.com/en/VMware-vSphere/7.0/com.vmware.vsphere.vcenterhost.doc/GUID-ED375B12-7D08-4B7E-81EE-DCE83E51B1AF.html
    1.  https://learn.microsoft.com/en-us/training/paths/windows-server-hyper-v-virtualization/
    1. https://www.linux-kvm.org/page/HOWTO
  5. SGBD ORACLE. Limbajul SQL – Adela Bâra, Iuliana Botha, Anca-Georgiana Fodor, Ion Lungu, Simona Oprea ( 2016) ISBN: 978-606-34-0133-6 https://www.editura.ase.ro/SGBD-ORACLE–Limbajul-SQL/
  6. SQL public https://learn.microsoft.com/ro-RO/training/modules/introduction-to-sql-server-2022/.

Bibliografie și tematică generală:                      

  1. Constituţia României, republicată;          
  2. H.G. nr. 89/2020 privind organizarea și funcționarea Autorității pentru Digitalizarea României, cu modificările și completările ulterioare;              
  3. Planul Național pentru Redresare și Reziliență, Componenta 7 – Transformare digitală – disponibilă la  https://mfe.gov.ro/pnrr/;
  4. Regulamentul (UE) 2021/241 din 12 februarie 2021 de instituire a Mecanismului de redresare şi rezilienţă;              
  5. Legea nr. 242/2022 privind schimbul de date între sisteme informatice și crearea Platformei Naționale de Interoperabilitate;              
  6. O.U.G nr. 89/2022  privind înființarea, administrarea și dezvoltarea infrastructurilor și serviciilor informatice de tip cloud utilizate de autoritățile și instituțiile publice, cu modificările și completările ulterioare;    
  7. HG 112/2023 privind aprobarea Ghidului de guvernanță a platformei de cloud guvernamental.

Expert inginer de sistem IT (inginer de sistem în informatică) TIP B nivel 1  – 1 post – funcție de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;   
  • Experiență profesională generală de minimum 10 ani;
  • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe etc);
  • Experiență specifică în elaborarea specificațiilor tehnice și/sau urmărirea implementării proiectelor de transformare digitală;

Cumulativ:

  • Deținerea de cunoștințe pentru sistemele de operare de tip Microsoft și Linux;
  • Deținerea de cunoștințe privind administrarea sistemelor de gestionare a bazelor de date;
  • Deținerea de cunoștințe privind administrarea și configurarea rețelelor de comunicații;
  • Cunoașterea limbii engleze (citit, scris, vorbit) – nivel mediu.

Bibliografie și tematică specifică:          

  1. Documentații tehnice, tutoriale și rapoarte CISCO (CCNA)/Juniper Networks/IBM/Nortel Networks/Fortinet/Checkpoint;              
  2. “Computer Networks”, 4th/5th/6th edition – Andrew S. Tanenbaum, David J. Wetherall;
  3. “Configurarea și administrarea rețelelor locale” – disponibilă la https://ro.scribd.com/document/431833251/RL  – Răzvan Rughiniș, Mihai Carabaș, Răzvan Deaconescu, Sergiu Costea. 
  4. Soluții de virtualizare(vmWare, Hyper-V,Linux KVM), configurare și administrare:
    1. https://docs.vmware.com/en/VMware-vSphere/7.0/com.vmware.vsphere.vcenterhost.doc/GUID-ED375B12-7D08-4B7E-81EE-DCE83E51B1AF.html
    1.  https://learn.microsoft.com/en-us/training/paths/windows-server-hyper-v-virtualization/
    1. https://www.linux-kvm.org/page/HOWTO
  5. SGBD ORACLE. Limbajul SQL – Adela Bâra, Iuliana Botha, Anca-Georgiana Fodor, Ion Lungu, Simona Oprea ( 2016) ISBN: 978-606-34-0133-6 https://www.editura.ase.ro/SGBD-ORACLE–Limbajul-SQL/
  6. SQL public https://learn.microsoft.com/ro-RO/training/modules/introduction-to-sql-server-2022/.

Bibliografie și tematică generală:                      

  1. Constituţia României, republicată;          
  2. H.G. nr. 89/2020 privind organizarea și funcționarea Autorității pentru Digitalizarea României, cu modificările și completările ulterioare;              
  3. Planul Național pentru Redresare și Reziliență, Componenta 7 – Transformare digitală – disponibilă la  https://mfe.gov.ro/pnrr/;
  4. Regulamentul (UE) 2021/241 din 12 februarie 2021 de instituire a Mecanismului de redresare şi rezilienţă;              
  5. Legea nr. 242/2022 privind schimbul de date între sisteme informatice și crearea Platformei Naționale de Interoperabilitate;              
  6. O.U.G nr. 89/2022  privind înființarea, administrarea și dezvoltarea infrastructurilor și serviciilor informatice de tip cloud utilizate de autoritățile și instituțiile publice, cu modificările și completările ulterioare;    
  7. HG 112/2023 privind aprobarea Ghidului de guvernanță a platformei de cloud guvernamental.
  1. Documentele pentru concurs se depun la sediul Autorității pentru Digitalizarea României din Bdul Libertății, nr. 14, sector 5, București, Serviciul Management Resurse Umane, mezanin, camera 2, în perioada 29 martie – 11 aprilie 2024, de luni până joi între orele 08.30 17.00, vineri între orele 08.30 – 14.30 sau pot fi transmise de candidați prin poșta electronică la adresa de e-mail resurse.umane@adr.gov.ro, Poșta Română sau serviciul de curierat rapid, în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului. Depunerea electronică a documentelor se va face până cel târziu la terminarea programului de lucru aferent ultimei zile de înscriere, respectiv joi, 11 aprilie 2024, ora 17.00.  

Pentru înscrierea la concurs, candidații trebuie să depună în mod obligatoriu următoarele documente: 

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor/a experienței profesionale, precum și orice alte documente justificative care demonstrează îndeplinirea condițiilor solicitate pentru ocuparea postului (recomandări, contracte, fișe de post, etc);

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) curriculum vitae, model comun european.

În situația în care candidații transmit documentele necesare pentru concurs prin poșta electronică la adresa de e-mail resurse.umane@adr.gov.ro, Poșta Română sau serviciul de curierat rapid, aceștia primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceștia în formularul de înscriere și au obligația de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele menționate la lit. b), lit. c), lit.d) și lit. e), în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării probei scrise, după caz, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

Transmiterea documentelor prin poșta electronică se realizează în format pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă;

Documentul prevăzut la lit. f), respectiv cazierul judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi descărcat de pe platforma Ghișeul.ro sau poate fi inlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului anterior datei de susținere a probei scrise.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

Atribuțiile aferente posturilor sunt cele prevăzute în anexa nr. 2 la prezentul anunţ.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul Management Resurse Umane din Bdul. Libertății nr. 14, sector 5, București, telefon: 0374.541.187 și e-mail resurse.umane@adr.gov.ro.

Comunicarea rezultatelor se face prin specificarea punctajului fiecărui candidat și a mențiunii ”admis/respins”, la avizierul ADR și pe pagina de Internet a instituției www.adr.gov.ro, secțiunea ”Carieră”.

  1. Concursul constă în trei probe succesive:
  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă;
  3. interviul.

Candidații declarați „admis” la selecția dosarelor de înscriere pentru funcția de Team leader vor susține proba scrisă în data de 19.04.2024, ora 11.00, la sediul Autorității pentru Digitalizarea României.

Candidații declarați „admis” la selecția dosarelor de înscriere pentru funcțiile de Expert software, Expert inginer de sistem IT și Arhitect de sistem vor susține proba scrisă în data de 19.04.2024, ora 12.30, la sediul Autorității pentru Digitalizarea României.

Prin proba scrisă se testează cunoştinţele teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul.

Sunt declarați „admis” candidații care au obținut minimum 50 de puncte.

Candidații declarați „admis” la proba scrisă vor susține proba interviu în data de 25 aprilie 2024 la sediul Autorității pentru Digitalizarea României.

În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.

Interviul se notează pe baza criteriilor prevăzute şi a punctajelor maxime stabilite de comisia de concurs/examen pentru aceste criterii prin planul de interviu. Criteriile de evaluare ale interviului sunt:

  1. abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie; 
  2. capacitatea de analiză şi sinteză; 
  3. motivaţia candidatului; 
  4. comportamentul în situaţiile de criză; 
  5. abilități de comunicare;
  6. iniţiativă şi creativitate.

Sunt declarați „admis” la interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte.

Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și interviu.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI

29.03.2024Publicare anunţ
29.03.- 11.04.2024  Depunere dosare de concurs
12.04 – 15.04.2024 Selectia dosarelor de concurs
16.04.2024Afisarea rezultatelor selecției dosarelor
17.04.2024Depunere contestații cu privire la rezultatul selectiei dosarelor
18.04.2024Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul selectiei dosarelor
19.04.2024Proba scrisa
22.04.2024Afisarea rezultatelor probei scrise
23.04.2024Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul probei scrise
24.04.2024Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul probei scrise
25.04.2024Interviul
26.04.2024Afisarea rezultatelor probei interviu
29.04.2024Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul probei interviu
30.04.2024Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul probei interviu
07.05.2024Afișare rezultate finale
21.05.2024Prezentare la post – în termen de maximum 15 zile calendaristice de la data afișării rezultatelor finale; excepții se pot solicita în termen de 3 zile lucrătoare de la afișarea rezultatului concursului.

IV. Afișat în data de 29 martie 2024, la sediul și pe pagina de internet a ADR.