Anunț publicitar privind achiziția de servicii de analiza si implementarea unui Sistem de Management al Securității Informației prin intermediul alinierii la standardele SR EN ISO/ IEC 27001, precum și la cadrul de referință COBIT, Faza 1

10/09/2023

Autoritatea pentru Digitalizarea României invită operatorii economici interesați să depună oferte pentru „achiziția de servicii de analiza si implementarea unui Sistem de Management al Securității Informației prin intermediul alinierii la standardele SR EN ISO/IEC 27001, precum și la cadrul de referință COBIT, Faza 1”

  1. Autoritatea contractantă: AUTORITATEA PENTRU DIGITALIZAREA ROMANIEI

                                            B-dul. Libertății nr.14, sector 5, București Cod Postal 0500706

                                            Tel.: +40 374541179

                                            Adresa internet:  www.adr.gov.ro

Tipul autorității contractante și activitatea principală (activitățile principale): minister sau orice altă autoritate națională sau federală, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora.

Activitatea principală: Servicii generale ale administrației publice

Adresa de e-mail de la care se poate obține informații suplimentare: achizitii@adr.gov.ro

2. Obiectul contractului

Denumirea contractului: Achiziția de servicii de analiza si implementarea unui Sistem de Management al Securității Informației prin intermediul alinierii la standardele SR EN ISO/IEC 27001, precum și la cadrul de referință COBIT, Faza 1

Obiectul contractului: Analiză si implementarea unui Sistem de Management al Securității Informației prin intermediul alinierii la standardele SR EN ISO/IEC 27001, precum și la cadrul de referință COBIT, Faza 1

Cod CPV: 72225000-8 -Servicii de evaluare și de analiză a asigurării calității sistemelor.

3. Valoarea estimată fără TVA: 132.000 lei

4. Sursa de finanțare: Buget de ADR (buget de stat)

5. Modalitatea de achiziție: Achiziție Directă, conform procedurii operaționale ADR-1001/1/PO-SAP-003/21.02.2023

6. Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic raportat la elementul calitate/preț.

7. Perioada de valabilitate a ofertei: 30 de zile.

8. Durata de executarea/valabilitate a contractului: 5 luni, începând cu data semnării acestuia de către ambele părți si emiterii „Ordinului administrativ de Începerea prestării serviciilor”, dar numai târziu de 31.12.2023;

9. Condiții de Plată: Plata se va face în contul de Trezorerie al Prestatorului în termen de 30 de zile de la data primirii facturi la sediul Beneficiarului și îndeplinirea, cumulativ, a condițiilor de recepție cantitativă și calitativă a livrabilelor rezultate din prestarea serviciilor prezentate la nivelul articolului 17.2 din cadrul proiectului de prevederi contractuale anexat prezentului anunț publicitar.

10. Modul de prezentare al propunerii tehnice: Conform cerințelor minime ale caietului de sarcini al achiziției și  Anexa nr.2, documente anexate prezentului anunț publicitar;

11. Modul de prezentare al propunerii financiare: Conform cerințelor minime ale caietului de sarcini al achiziției și Anexa nr.3, respectiv 3.1, documente anexate prezentului anunț publicitar;

12. Moneda în care se transmite oferta: Lei;

13. Limba în care se redactează oferta: Limba română;

14. Calendarul estimat al achiziției:

a)            Data limită de solicitat clarificări la documentație: 12.07.2023;

b)            Data limită de răspuns consolidat la solicitările de clarificări:14.07.2023.

c)            Data limită de transmitere a ofertelor: 17.07.2023;

d)            Data limită de deschidere a ofertelor:   18.07.2023.

NOTĂ: Răspunsul consolidat la solicitările de clarificări va fi publicat pe site-ul ADR la secțiunea „Anunțuri”.

Toate solicitările de clarificări vor fi transmise prin e-mail la adresa de e-mail: achizitii@adr.gov.ro.

Ofertele se vor transmite în format .pdf și vor fi semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditată la adresa de e-mail: achizitii@adr.gov.ro.

Ofertantul declarat câștigător, ulterior comunicării rezultatului de către autoritatea contractantă, va posta pe SEAP, la secțiunea catalog electronic documentele care alcătuiesc oferta câștigătoare.

NOTĂ: Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forța majoră sau cazul fortuit, cad în sarcina operatorului economic care transmite respectiva ofertă.

Neprezentarea propunerii tehnice și/sau financiare are ca efect declararea necâștigătoarea ofertei.

Fiecare ofertant va prezenta o singură ofertă. Nu se acceptă prezentarea mai multor oferte de la același ofertant, cu riscul declarării necâștigătoare tuturor ofertelor transmise.

15. Informații suplimentare:

Ședința de deschidere a ofertelor, precum ședința de evaluare a ofertei, nu este publică.

Elementele/condițiile care rămân neschimbate pe întreaga durată de executarea contractului sunt:

  • clauzele contractuale;
  • obligațiile pe care operatorul economic și le-a asumat prin propunerea tehnică, respectiv propunerea financiară.

16. Oferta trebuie să respecte condițiile prevăzute în documentația achiziției directe și trebuie să cuprindă:

a. Documentele de calificare;

b. Propunerea tehnică- Anexa nr.2;

c. Propunerea financiară- Anexa nr.3 și 3.1.

a. Documente de calificare:

b. Propunere tehnică cu mențiunea „Propunere tehnică”

Ofertanții vor întocmi propunerea tehnică, în conformitate cu cerințele minime ale caietului de sarcini al achiziției, semnată de reprezentantul legal al operatorului economic sau, dacă este cazul, de persoanele împuternicite de către acesta.

Propunerea tehnică va avea caracter ferm și obligatoriu din punct de vedere al conținutului pe întreaga perioadă de valabilitate a ofertei. Elementele propunerii tehnice se vor prezenta detaliat, complet şi cu toate caracteristicile care definesc solicitările din cadrul caietului de sarcini al achiziției.

De asemenea, ofertantul va anexa la oferta tehnică toate documentele justificative care susțin cele asumate prin aceasta.

Propunerea tehnică va fi întocmită respectând cerințele prin prezentarea Anexei nr.2, reprezentând un tabel de conformitate prin care ofertantul va prezenta îndeplinirea cerințelor minime obligatorii solicitate.

Ofertele care nu îndeplinesc cerințele minime solicitate prin caietul de sarcini al achiziției vor fi considerate NECÂȘTIGĂTOARE.

c. Propunere financiară cu mențiunea „Propunere financiară”

Propunerea financiară va cuprinde:

  • formularul de ofertă – Anexa nr.3
  • formularul de propunere financiară – tabel centralizator – Anexa nr.3.1

Prețul unitar per livrabil, exprimat în lei, fără TVA, indicate în formular de autoritatea contractantă, va cuprinde totalitatea costurile aferente serviciilor ce urmează a fi prestate.

NOTĂ: Prețul unitar va fi exprimat în lei, fără TVA, va fi ferm și nu poate fi modificat pe toată perioada de executarea contractului.

Nerespectarea solicitărilor cu privire la conținutul propunerii financiare determină declararea acesteia ca NECÂȘTIGĂTOARE.

17. Alte informații:

a.  Data până la care se pot solicita clarificări: 12.07.2023;

b.  Răspunsul consolidat la solicitările de clarificări va fi publicat pe site-ul ADR la secțiunea Anunțuri și tototdată va fi transmis către toţi operatorii economici cărora li s-a transmis invitaţia de participare până pe data de 14.07.2023;

c. Toate solicitările de clarificări vor fi transmise prin e-mail la adresa de e-mail achizitii@adr.gov.ro.

Cerinţele prevăzute în caietul de sarcini sunt minimale şi obligatorii, nerespectarea acestor cerinţe precum şi a celor din documentaţia de elaborare şi prezentare a ofertei duce la respingerea ofertelor, autoritatea contractantă rezervându-şi dreptul de a descalifica ofertele incomplete.

În cazul în care se vor subcontracta anumite activități, trebuie să se prezinte subcontractorii respectivi și cum se integrează aceștia în echipa de lucru (reprezentanți, roluri din proiect, etc.). În același context, se vor descrie activităţile subcontractate, cu indicarea sarcinilor ce vor fi prestare în aceste condiţii de către fiecare subcontractor în parte şi a declaraţiei fiecărui subcontractant că îndeplineşte condiţiile specifice.

În cazul în care contractul este atribuit unei asocieri se descrie distribuirea şi interacţiunea sarcinilor şi responsabilităților membrilor asocierii.

De asemenea, Ofertantul va depune odată cu oferta, și documentele suport aferente experților cheie solicitați în cadrul propunerii tehnice și utilizați ulterior ca factori de evaluare în cadrul criteriului de atribuire.

Pentru documentele intitulate Anexa nr.4,respectiv Anexa nr.5, fiecare operator economic are libertatea de a le elabora în funcție de metodologia de prestarea serviciilor propusă și modalitatea de alocarea resurselor umane, tehnice și financiare, evidențiind in mod clar și coerent elementele solicitate prin caietul de sarcini al achiziției raportat la graficul de prestare propus.

Pentru expertul cheie „Expert certificat ISACA”, Ofertantul va depune odată cu documentele suport și dovada existenței credențialelor ISACA valabile  la data depunerii ofertei, în vederea analizării și verificării realității și conformității de către Autoritatea contractantă în relație cu cele asumate, așa cum sunt descrise la nivelul  https://www.isaca.org/credentialing/credentialing-badges

https://www.isaca.org/credentialing/verify-a-certification