Anunț privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea a 8 funcții publice de execuție vacante de consilier clasa I grad profsional debutant la Direcția generală pentru Organismul Intermediar pentru Promovarea Societății Informaționale

02/07/2024

AUTORITATEA PENTRU DIGITALIZAREA ROMÂNIEI, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea a 8 funcții publice de execuție vacante de consilier clasa I grad profsional debutant în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 alin. (2) lit. a) și art. 88 alin. (2) din Anexa nr. 10 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

Data publicării anunţului: 02.07.2024

Data de sustinere a probei scrise: 05.08.2024; ora: 11:00

Data și ora probei de interviu: se va afișa odată cu afișarea rezultatelor probei scrise

Locaţia de desfăşurare a concursului: Autoritatea pentru Digitalizarea României, Bd. Libertății nr. 14, sector 5, București

Perioada de depunere a dosarelor: 02.07.2024 – 22.07.2024 inclusiv, în intervalul orar L – J: 08.30 – 17.00, V: 08.30 – 14.30

Perioada de verificare a eligibilității candidaților: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

Perioada de depunere a contestațiilor: în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului pentru fiecare probă a concursului.

Perioada de soluționare contestații: în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

Posturile scoase la concurs:

Condiții pentru ocuparea posturilor

  • Pentru funcția publică de consilier, clasa I, grad debutant la Serviciul verificare achizitii POCIDIF și PNRR

Studii de specialitate:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– vechime minimă în specialitatea studiilor – 0 ani;

– durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna

Perfecţionări (specializări):

Cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației (necesitate și nivel de cunoaștere):

Cerinţe specifice:

Competențe digitale – utilizarea suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) – nivel utilizator începător

Modalitatea de verificare a acestor competenţe specifice: prin document/documente ce atestă competenţa specifică

  • Pentru funcțiile publice de consilier clasa I, grad debutant la Direcţia asistența tehnică POC și nereguli

Studii de specialitate:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– vechime minimă în specialitatea studiilor – 0 ani;

– durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna

Perfecţionări (specializări):

Cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației (necesitate și nivel de cunoaștere):

Cerinţe specifice:

Competențe digitale – utilizarea suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) – nivel utilizator începător

Modalitatea de verificare a acestor competenţe specifice: prin document/documente ce atestă competenţa specifică

Bibliografie și tematică:

  • Pentru funcția publică de consilier, clasa I, grad debutant la SERVICIUL VERIFICARE ACHIZITII POCIDIF SI PNRR

1. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare

cu tematica – Capitolul I Dispoziţii generale, Articolul 1 – Articolul 7; – Capitolul II Reguli generale de participare şi desfăşurare a procedurilor de atribuire, Articolul 58 – Articolul 63; – Capitolul III Modalităţi de atribuire, Articolul 68 – Articolul 113

  • Pentru funcțiile publice de consilier clasa I, grad debutant la Direcţia asistența tehnică POC și nereguli

1. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare

cu tematica document integral

2. Programul Operațional Asistență Tehnică – 2021-2027 – 03 iunie 2024, versiunea aprobată de Comisia Europeană: https://mfe.gov.ro/pat-21-27/

cu tematica document integral

Atribuţii stabilite în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului:

  • Pentru funcția publică de consilier, clasa I, grad debutant la SERVICIUL VERIFICARE ACHIZITII POCIDIF SI PNRR

1. Participă la elaborarea şi revizuirea procedurilor operaţionale pentru îndeplinirea atribuţiilor delegate OIPSI în cadrul programelor operaționale POCIDIF, precum și proiectele finantate in cadrul PNRR, asa cum au fost prevazute in Acordul de implementare nr. 2993/22.06.2022 dintre MCID și ADR-OIPSI, în ceea ce priveşte verificarea achiziţiilor şi a conflictelor de interese;

2. Menținerea pistei de audit la nivelul Serviciului

  • Pentru funcțiile publice de consilier clasa I, grad debutant la Direcţia asistența tehnică POC și nereguli

1. Participă la activitatea de asistență tehnică aferentă POC;

2. Asigură introducerea și validarea în sistemele informatice specifice a informațiilor din domeniul de activitate propriu;

3. Asigură suportul logistic, inclusiv realizarea achizițiilor publice, pentru desfășurarea corespunzătoare a activității direcțiilor de specialitate din cadrul OIPSI;

Conţinutul dosarului de concurs și modalitatea de înscriere la concurs

Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu:

a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;

b) copia cărţii de identitate;

c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;

d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, după caz;

e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;

f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;

g) cazierul judiciar;

h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;

i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

Pentru funcţiile publice de conducere, dosarul de concurs include şi copia diplomei de Master în domeniul administraţiei publice, Management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare.

Modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa nr. 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Modalitatea de constituire a dosarului de concurs

La etapa de selecţie pentru ocuparea unei funcţii publice pot participa:

– persoanele care au promovat etapa de recrutare desfăşurată în condiţiile prevăzute de Anexa nr. 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, pentru o perioadă de maximum 3 ani de la data promovării acesteia;

– persoanele care au promovat etapa de recrutare în cadrul concursului-pilot, desfăşurată în conformitate cu prevederile art. 619 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare şi ale Anexei nr. 9 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, pentru o perioadă de maximum 3 ani de la data promovării acesteia;

– persoanele care au deja calitatea de funcţionar public, conform prevederilor art. 467 alin. (9) din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

Prin intermediul platformei informatice de concurs, persoanele interesate care şi-au creat profil individual de candidat sunt notificate automat, atât cu privire la începerea perioadei de înscriere la concurs, cât şi cu privire la finalizarea acesteia.

La momentul începerii perioadei de înscriere, candidaţii îşi pot constitui dosarul de concurs.

Constituirea dosarului de concurs se face prin încărcarea documentelor aflate în profilul individual al candidatului din platforma informatică de concurs.

Candidatul poate completa sau modifica conţinutul dosarului de concurs oricând până la expirarea termenului-limită pentru finalizarea perioadei de înscriere, moment de la care platforma informatică de concurs nu mai permite completarea sau modificarea conţinutului dosarului de concurs.

Constituirea dosarului de concurs este considerată finalizată după completarea tuturor secţiunilor predefinite de platforma informatică de concurs şi finalizarea procesului prin aplicarea efectivă la concursul vizat, în platforma informatică de concurs.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la doamna Iulia – Cătălina GOIDAN, șef birou lla Biroul resurse umane – Serviciul management resurse umane, respectiv la doamna Ana-Maria BURTESCU, consilier principal la Serviciul management resurse umane din Bd. Libertății nr. 14, sector 5, București, telefon: 0374.541.187 și e-mail resurse.umane@adr.gov.ro