Dosarele care au îndeplinit cerințele de conformitate administrativă au trecut în etapa de evaluare tehnică. Astfel, dintr-un total de 26 de candidaturi, 13 au fost declarate admise și au fost evaluate din punct de vedere tehnic, în conformitate cu grila de evaluare prevăzută în Metodologia de selecție a partenerilor, revizia 2 (Metodologia).
În urma desfășurării procesului de evaluare, în conformitate cu criteriile de selecție din grila de evaluare aferentă secțiunii 9 din Metodologie, dosarele au fost punctate de la 1 la 100 puncte. Au fost declarați admiși toți candidații care au întrunit un punctaj egal cu sau mai mare de 70 de puncte.
Rezultatele procesului de evaluare tehnică privind selecția partenerilor în cadrul proiectului „Competențe în tehnologii avansate pentru IMM-uri”, finanțat din Planul Național de Redresare și Reziliență, Componenta 7 „Transformare digitală, Operațiunea D „Competențe digitale, capital uman și utilizarea internetului”, investiția I19 sunt următoarele:
Raportul procedurii de evaluare va fi transmis tuturor candidaților la datele de contact furnizate în fișa partenerului.
Candidații care nu au fost declarați admiși pot depune contestații până la data de 4 decembrie 2023, ora 12:00, la adresa de e-mail: secretariat.competente@adr.gov.ro.
Termenul pentru publicarea rezultatelor contestațiilor pe site-ul www.adr.ro este data de: 18 decembrie 2023.