Search
Close this search box.

Autoritatea pentru Digitalizarea României organizează în data de 04.08.2023, ora 13:00 concurs pentru ocuparea a 15 posturi vacante contractuale, în afara organigramei Autorității pentru Digitalizarea României, pentru o perioadă determinată, pe perioada derulării PNRR al României, în cadrul Unității pentru Implementarea Programelor de Transformare Digitală – UIPTD, după cum urmează :

  • Expert management de proiect (responsabil proces nivel 1) – 2 posturi, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
  • Expert management de proiect (responsabil proces nivel 2) – 1 post, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
  • Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 1) – 2 posturi, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
  • Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 2) – 2 posturi, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
  • Expert management de proiect (analist financiar nivel 1) – 2 posturi, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
  • Expert management de proiect (analist financiar nivel 2) – 1 post, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
  • Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 1) – 3 posturi, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;
  • Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 2) – 2 posturi, normă întreagă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
  1. Poate ocupa un post vacant în afara organigramei persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

Condiții generale:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

e) îndeplinește condițiile de studii, de expertiză/experiență solicitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

Condiții specifice, bibliografie și tematică:

Expert management de proiect (responsabil proces nivel 1) – 2 posturi – funcții de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în științe juridice;    
  • Experiență profesională generală de minimum 10 ani, probată prin prezentarea de documente doveditoare(diplome, certificate, recomandări, adeverințe, orice alte documente justificative etc);                  
  • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe și orice alte documente justificative etc);
  • Experiență specifică cumulată de minimum 5 ani, în calitate de expert în domeniul elaborării de cereri de finanțare pentru proiectele de digitalizare ale administrației publice  și/sau experiență în implementarea de proiecte pentru administrația publică;
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Microsoft Word și Excel – nivel mediu;
  • Cunoașterea limbii engleze(citit, scris, vorbit) – nivel mediu.

Bibliografie și tematică:

  • Planul Național de Redresare și Reziliență al României aprobat de Consiliul UE, Componenta 7 – Transformare Digitalahttps://mfe.gov.ro/pnrr/;

Expert management de proiect (responsabil proces nivel 2) – 1 post – funcție de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în științe economice;  
  • Experiență profesională generală de minimum 5 ani, probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe, orice alte documente justificative etc);                   
  • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe și orice alte documente justificative etc);
  • Experiență specifică cumulată de minimum 3 ani, în calitate de expert în domeniul elaborării de cereri de finanțare pentru proiectele de digitalizare ale administrației publice și/sau experiență în implementarea de proiecte pentru administrația publică;
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Microsoft Word și Excel – nivel mediu;
  • Cunoașterea limbii engleze(citit, scris, vorbit) – nivel mediu.

Bibliografie și tematică:

  • Planul Național de Redresare și Reziliență al României aprobat de Consiliul UE, Componenta 7 – Transformare Digitala https://mfe.gov.ro/pnrr/;

Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 1) – 2 posturi – funcții de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;   
  • Experiență profesională generală de minimum 10 ani, probată prin prezentarea de documente doveditoare(diplome, certificate, recomandări, adeverințe, orice alte documente justificative etc); 
  • Absolvent al unui program de perfecționare/specializare, pentru ocupația Expert achiziții publice, finalizat cu Certificat de absolvire autorizat sau echivalent;         
  • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe și orice alte documente justificative etc);
  • Experiență specifică de minimum 5 ani în domeniul achizițiilor publice (elaborarea documentațiilor de atribuire pentru proceduri de achiziții publice și în derularea/atribuirea/evaluarea unor proceduri de achiziții publice);
  • Experiență în implementarea a minimum 2 proiecte/contracte finanțate din fonduri nerambursabile în domeniul Tehnologiei Informației și Comunicațiilor (TIC)/transformare digitală/implementare sisteme informatice;
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Microsoft Word și Excel – nivel mediu;
  • Cunoașterea limbii engleze(citit, scris, vorbit) – nivel mediu.

Bibliografie și tematică:

  1. HOTĂRÂRE nr. 89 din 28 ianuarie 2020 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Digitalizarea Romaniei (https://www.adr.gov.ro/wp-content/uploads/2020/06/HOTĂRÂRE-nr.-89-din-28-ianuarie-2020.pdf) modificata/ completata prin Hotărârea nr. 1606/2022 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 89/2020 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Digitalizarea României;

(https://lege5.ro/Gratuit/geztcmzzg43da/hotararea-nr-1606-2022-pentru-modificarea-si-completarea-hotararii-guvernului-nr-89-2020-privind-organizarea-si-functionarea-autoritatii-pentru-digitalizarea-romaniei);

  1. Planul Național de Redresare și Reziliență al României aprobat de Consiliul UE, Componenta 7 – Transformare Digitala https://mfe.gov.ro/pnrr/;
  1. Ordin M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificarile si completarile ulterioare

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/41403 ;

  1. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare

https://anap.gov.ro/web/legea-nr-982016-privind-achizitiile-publice/ ;

  1. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/179009 ;

  1. Legea nr. 101/2016 din 19 mai 2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificarile si completarile ulterioare
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/178680;

Expert management de proiect (expert achiziții publice nivel 2) – 2 posturi – funcții de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;    
  • Experiență profesională generală de minimum 5 ani, probată prin prezentarea de documente doveditoare(diplome, certificate, recomandări, adeverințe, orice alte documente justificative etc);
  • Absolvent al unui program de perfecționare/specializare, pentru ocupația Expert achiziții publice, finalizat cu Certificat de absolvire autorizat sau echivalent;         
  • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe și orice alte documente justificative etc);
  • Experiență specifică de minimum 3 ani în domeniul achizițiilor publice (elaborarea documentațiilor de atribuire pentru proceduri de achiziții publice și în derularea/atribuirea/evaluarea unor proceduri de achiziții publice);
  • Experiență în implementarea a minimum 1 proiect/contract finanțat din fonduri europene nerambursabile în domeniul Tehnologiei Informației și Comunicațiilor(TIC)/transformare digitală/implementare sisteme informatice;
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Microsoft Word și Excel – nivel mediu;
  • Cunoașterea limbii engleze(citit, scris, vorbit) – nivel mediu.

Bibliografie și tematică:

  1. HOTĂRÂRE nr. 89 din 28 ianuarie 2020 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Digitalizarea Romaniei (https://www.adr.gov.ro/wp-content/uploads/2020/06/HOTĂRÂRE-nr.-89-din-28-ianuarie-2020.pdf) modificata/ completata prin Hotărârea nr. 1606/2022 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 89/2020 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Digitalizarea României;

     (https://lege5.ro/Gratuit/geztcmzzg43da/hotararea-nr-1606-2022-pentru-modificarea-si-completarea-hotararii-guvernului-nr-89-2020-privind-organizarea-si-functionarea-autoritatii-pentru-digitalizarea-romaniei);

  1. Planul Național de Redresare și Reziliență al României aprobat de Consiliul UE, Componenta 7 – Transformare Digitala https://mfe.gov.ro/pnrr/;
  1. Ordin M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificarile si completarile ulterioare

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/41403 ;

  1. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare

https://anap.gov.ro/web/legea-nr-982016-privind-achizitiile-publice/ ;

  1. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/179009 ;

  1. Legea nr. 101/2016 din 19 mai 2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificarile si completarile ulterioare
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/178680;

Expert management de proiect (analist financiar nivel 1) – 2 posturi – funcții de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;   
  • Experiență profesională generală de minimum 10 ani, probată prin prezentarea de documente doveditoare(diplome, certificate, recomandări, adeverințe, orice alte documente justificative etc); 
  • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe și orice alte documente justificative etc);
  • Experiență specifică de minimum 5 ani, în calitate de expert în domeniul financiar: elaborare bugete, cereri de rambursare etc. pentru proiectele de digitalizare ale administrației publice și/sau în proiecte cu finanțare nerambursabilă;
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Microsoft Word și Excel – nivel mediu;
  • Cunoașterea limbii engleze(citit, scris, vorbit) – nivel mediu.

Bibliografie și tematică:

  1. LEGE nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finanțele publice (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/37954;
  2. HOTĂRÂRE nr. 89 din 28 ianuarie 2020 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Digitalizarea României (https://www.adr.gov.ro/wp-content/uploads/2020/06/HOTĂRÂRE-nr.-89-din-28-ianuarie-2020.pdf) modificata/ completata prin Hotărârea nr. 1606/2022 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 89/2020 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Digitalizarea României (https://lege5.ro/Gratuit/geztcmzzg43da/hotararea-nr-1606-2022-pentru-modificarea-si-completarea-hotararii-guvernului-nr-89-2020-privind-organizarea-si-functionarea-autoritatii-pentru-digitalizarea-romaniei);
  1. Planul Național de Redresare și Reziliență al României aprobat de Consiliul UE, Componenta 7 – Transformare Digitala https://mfe.gov.ro/pnrr/;
  1. HOTĂRÂRE nr. 941 din 27 noiembrie 2013 privind organizarea şi funcţionarea Comitetului   Tehnico-Economic pentru Societatea Informaţională (https://www.adr.gov.ro/cte/) modificata prin HOTĂRÂRE nr. 222 din 18 martie 2020 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 941/2013 privind organizarea şi funcţionarea Comitetului Tehnico-Economic pentru Societatea Informaţională (https://www.adr.gov.ro/wp-content/uploads/2020/07/HOTARARE-222-18-03-2020.pdf);
  1. LEGE-CADRU nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice (http://www.mmuncii.ro/j33/images/Documente/L153/Lege-cadru_nr153-2017_actualiz_iulie2019.pdf);
  2. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 124 din 13 decembrie 2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/249165);
  3. NORME METODOLOGICE din 14 februarie 2022 de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/251669);
  4. Ordin M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificarile si completarile ulterioare
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/41403

Expert management de proiect (analist financiar nivel 2) – 1 post – funcție de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; 
  • Experiență profesională generală de minimum 5 ani, probată prin prezentarea de documente doveditoare(diplome, certificate, recomandări, adeverințe, orice alte documente justificative etc);   
  • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe și orice alte documente justificative etc);
  • Experiență specifică de minimum 3 ani, în calitate de expert în domeniul financiar: elaborare bugete, cereri de rambursare etc. pentru proiectele de digitalizare ale administrației publice și/sau în proiecte cu finanțare nerambursabilă;
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Microsoft Word și Excel – nivel mediu;
  • Cunoașterea limbii engleze(citit, scris, vorbit) – nivel mediu.

Bibliografie și tematică:

  1. LEGE nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finanțele publice (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/37954;
  2. HOTĂRÂRE nr. 89 din 28 ianuarie 2020 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Digitalizarea României (https://www.adr.gov.ro/wp-content/uploads/2020/06/HOTĂRÂRE-nr.-89-din-28-ianuarie-2020.pdf) modificata/ completata prin Hotărârea nr. 1606/2022 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 89/2020 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Digitalizarea României (https://lege5.ro/Gratuit/geztcmzzg43da/hotararea-nr-1606-2022-pentru-modificarea-si-completarea-hotararii-guvernului-nr-89-2020-privind-organizarea-si-functionarea-autoritatii-pentru-digitalizarea-romaniei);
  1. Planul Național de Redresare și Reziliență al României aprobat de Consiliul UE, Componenta 7 – Transformare Digitala https://mfe.gov.ro/pnrr/;
  1. HOTĂRÂRE nr. 941 din 27 noiembrie 2013 privind organizarea şi funcţionarea Comitetului   Tehnico-Economic pentru Societatea Informaţională (https://www.adr.gov.ro/cte/) modificata prin HOTĂRÂRE nr. 222 din 18 martie 2020 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 941/2013 privind organizarea şi funcţionarea Comitetului Tehnico-Economic pentru Societatea Informaţională (https://www.adr.gov.ro/wp-content/uploads/2020/07/HOTARARE-222-18-03-2020.pdf);
  1. LEGE-CADRU nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice (http://www.mmuncii.ro/j33/images/Documente/L153/Lege-cadru_nr153-2017_actualiz_iulie2019.pdf);
  2. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 124 din 13 decembrie 2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/249165);
  3. NORME METODOLOGICE din 14 februarie 2022 de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/251669);
  4. Ordin M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificarile si completarile ulterioare
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/41403

Expert management de proiect(expert e-guvernare nivel 1) – 3 posturi – funcții de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;     
  • Experiență profesională generală de minimum 10 ani, probată prin prezentarea de documente doveditoare(diplome, certificate, recomandări, adeverințe, orice alte documente justificative etc);
  • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe și orice alte documente justificative etc);
  • Experiență specifică cumulată de minimum 5 ani, în calitate de expert în domeniul elaborării de cereri de finanțare pentru proiectele de digitalizare ale administrației publice și/sau în proiecte care vizează implementarea de proiecte de digitalizare pentru administrația publică și/sau în proiecte care vizează elaborarea de politici publice sau strategii pentru administrația publică centrală;
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Microsoft Word și Excel – nivel mediu;
  • Cunoașterea limbii engleze(citit, scris, vorbit) – nivel mediu.

Bibliografie și tematică:

  1. HOTĂRÂRE nr. 89 din 28 ianuarie 2020 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Digitalizarea României (https://www.adr.gov.ro/wp-content/uploads/2020/06/HOTĂRÂRE-nr.-89-din-28-ianuarie-2020.pdf) modificata/ completata prin Hotărârea nr. 1606/2022 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 89/2020 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Digitalizarea României (https://lege5.ro/Gratuit/geztcmzzg43da/hotararea-nr-1606-2022-pentru-modificarea-si-completarea-hotararii-guvernului-nr-89-2020-privind-organizarea-si-functionarea-autoritatii-pentru-digitalizarea-romaniei);
  1. Planul Național de Redresare și Reziliență al României aprobat de Consiliul UE, Componenta 7 – Transformare Digitala https://mfe.gov.ro/pnrr/;
  1. HOTĂRÂRE nr. 941 din 27 noiembrie 2013 privind organizarea şi funcţionarea Comitetului Tehnico-Economic pentru Societatea Informaţională (https://www.adr.gov.ro/cte/) modificata prin HOTĂRÂRE nr. 222 din 18 martie 2020 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 941/2013 privind organizarea şi funcţionarea Comitetului Tehnico-Economic pentru Societatea Informaţională (https://www.adr.gov.ro/wp-content/uploads/2020/07/HOTARARE-222-18-03-2020.pdf);
  2. Hotărârea nr. 112/2023 privind aprobarea Ghidului de guvernanţă a platformei de cloud guvernamental (https://lege5.ro/gratuit/geztgmzrgu3di/hotararea-nr-112-2023-privind-aprobarea-ghidului-de-guvernanta-a-platformei-de-cloud-guvernamental);
  3. LEGE nr. 242 din 20 iulie 2022 privind schimbul de date între sisteme informatice și crearea Platformei naționale de interoperabilitate (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/257856);
  4. REGULAMENTUL (UE) 2018/1724 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 2 octombrie 2018 privind înființarea unui portal digital unic (gateway) pentru a oferi acces la informații, la proceduri și la servicii de asistență și de soluționare a problemelor și de modificare a Regulamentului (UE) nr. 1024/2012 (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1724);
  5. Politica publica in domeniul eGuvernarii pentru perioada 2021-2030 (https://www.adr.gov.ro/wp-content/uploads/2020/08/Livrabil-A12_Propunere-de-politica-publica-in-domeniul-e-guvernarii.pdf) ;
  6. DECIZIA (UE) 2022/2481 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 14 decembrie 2022 de instituire a programului de politică pentru 2030 privind deceniul digital (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/HTML/?uri=CELEX:32022D2481&qid=1687181520214#d1e640-4-1).

Expert management de proiect (expert e-guvernare nivel 2) – 2 posturi – funcții de execuție, studii superioare, program de lucru 8h/zi la UIPTD/Autoritatea pentru Digitalizarea României

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • Experiență profesională generală de minimum 5 ani, probată prin prezentarea de documente doveditoare(diplome, certificate, recomandări, adeverințe, orice alte documente justificative etc);     
  • Experiența specifică probată prin prezentarea de documente doveditoare (diplome, certificate, recomandări, adeverințe și orice alte documente justificative etc);
  • Experiență specifică cumulată de minimum 3 ani, în calitate de expert în domeniul elaborării de cereri de finanțare pentru proiectele de digitalizare ale administrației publice și/sau în proiecte care vizează implementarea de proiecte de digitalizare și IT&C pentru administrația publică și/sau în proiecte care vizează elaborarea de politici publice sau strategii pentru administrația publică centrală;
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Microsoft Word și Excel – nivel mediu;
  • Cunoașterea limbii engleze(citit, scris, vorbit) – nivel mediu.

Bibliografie și tematică:

  1. HOTĂRÂRE nr. 89 din 28 ianuarie 2020 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Digitalizarea României (https://www.adr.gov.ro/wp-content/uploads/2020/06/HOTĂRÂRE-nr.-89-din-28-ianuarie-2020.pdf) modificata/ completata prin Hotărârea nr. 1606/2022 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 89/2020 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Digitalizarea României (https://lege5.ro/Gratuit/geztcmzzg43da/hotararea-nr-1606-2022-pentru-modificarea-si-completarea-hotararii-guvernului-nr-89-2020-privind-organizarea-si-functionarea-autoritatii-pentru-digitalizarea-romaniei);
  1. Planul Național de Redresare și Reziliență al României aprobat de Consiliul UE, Componenta 7 – Transformare Digitala https://mfe.gov.ro/pnrr/;
  1. HOTĂRÂRE nr. 941 din 27 noiembrie 2013 privind organizarea şi funcţionarea Comitetului Tehnico-Economic pentru Societatea Informaţională (https://www.adr.gov.ro/cte/) modificata prin HOTĂRÂRE nr. 222 din 18 martie 2020 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 941/2013 privind organizarea şi funcţionarea Comitetului Tehnico-Economic pentru Societatea Informaţională (https://www.adr.gov.ro/wp-content/uploads/2020/07/HOTARARE-222-18-03-2020.pdf);
  2. Hotărârea nr. 112/2023 privind aprobarea Ghidului de guvernanţă a platformei de cloud guvernamental (https://lege5.ro/gratuit/geztgmzrgu3di/hotararea-nr-112-2023-privind-aprobarea-ghidului-de-guvernanta-a-platformei-de-cloud-guvernamental);
  3. LEGE nr. 242 din 20 iulie 2022 privind schimbul de date între sisteme informatice și crearea Platformei naționale de interoperabilitate (https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/257856);
  4. REGULAMENTUL (UE) 2018/1724 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 2 octombrie 2018 privind înființarea unui portal digital unic (gateway) pentru a oferi acces la informații, la proceduri și la servicii de asistență și de soluționare a problemelor și de modificare a Regulamentului (UE) nr. 1024/2012 (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1724);
  5. Politica publica in domeniul eGuvernarii pentru perioada 2021-2030 (https://www.adr.gov.ro/wp-content/uploads/2020/08/Livrabil-A12_Propunere-de-politica-publica-in-domeniul-e-guvernarii.pdf) ;
  6. DECIZIA (UE) 2022/2481 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 14 decembrie 2022 de instituire a programului de politică pentru 2030 privind deceniul digital (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/HTML/?uri=CELEX:32022D2481&qid=1687181520214#d1e640-4-1).
  • Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Autorității pentru Digitalizarea României, în perioada 14 iulie  – 27 iulie 2023,  de luni până joi între orele 08.30 -17.00, vineri între orele 08.30 -14.30, și trebuie să conțină în mod obligatoriu următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor/ a experienței profesionale, precum și orice alte documente justificative care demonstrează îndeplinirea condițiilor solicitate pentru ocuparea postului (recomandări, contracte, fișe de post, etc);

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) curriculum vitae, model comun european.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

Actele prevăzute la lit. b), c), d) e) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la doamna Maria – Magdalena CĂNESCU, consilier superior la Biroul Resurse Umane din Bdul. Libertății nr. 14, sector 5, București, telefon: 0374.541.187 și e-mail resurse.umane@adr.gov.ro.

Comunicarea rezultatelor se face prin specificarea punctajului fiecărui candidat și a mențiunii ”admis/respins”, la avizierul ADR și pe pagina de Internet a instituției www.adr.gov.ro, secțiunea ”Carieră”.

  1. Concursul constă în trei probe succesive:
  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă;
  3. interviul.

Candidații declarați „admis” la selecția dosarelor de înscriere vor susține proba scrisă în data de 4 august 2023, începând cu orele 13:00, la sediul Autorității pentru Digitalizarea României.

Proba scrisă constă în rezolvarea unor teste – grilă.

Prin proba scrisă se testează cunoştinţele teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul.

Sunt declarați „admis” candidații care au obținut minimum 50 de puncte pentru funcțiile de execuție.

Candidații declarați „admis” la proba scrisă vor susține proba interviu în data de 10 august 2023 la sediul Autorității pentru Digitalizarea României.

În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.

Interviul se notează pe baza criteriilor prevăzute şi a punctajelor maxime stabilite de comisia de concurs/examen pentru aceste criterii prin planul de interviu. Criteriile de evaluare ale interviului sunt:

   a) abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie; 

   b) capacitatea de analiză şi sinteză; 

   c) motivaţia candidatului; 

   d) comportamentul în situaţiile de criză; 

   e) iniţiativă şi creativitate. 

Sunt declarați „admis” la interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte pentru funcțiile de execuție.

Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și interviu.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI

14.07.2023Publicare anunţ
14.07.2023  27.07.2023Depunere dosare de concurs
28.07.2023  31.07.2023Selectia dosarelor de concurs
01.08.2023Afisarea rezultatelor selecției dosarelor
02.08.2023Depunere contestații cu privire la rezultatul selectiei dosarelor
03.08.2023Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul selectiei dosarelor
04.08.2023Proba scrisa
08.08.2023Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul probei scrise
09.08.2023Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul probei scrise
10.08.2023Interviul
16.08.2023Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul probei interviu
17.08.2023Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul probei interviu
18.08.2023Afișare rezultate finale
  1. Afișat în data de 14 iulie 2023, la sediul și pe pagina de internet a ADR.