Urmărind aplicarea bunelor practici în realizarea achizițiilor publice, Autoritatea pentru Digitalizarea României organizează o consultare de piață ce vizează achiziționarea de servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru două dintre platformele pe care le administrează: Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi (SIAE) și sistemul informatic Punctul de Contact Unic electronic (PCUe).
Scopul consultării de piață este de a obține informații necesare organizării unei proceduri de atribuire pentru achiziționarea serviciilor ce fac obiectul consultării, precum valoarea estimată a achiziției și modul în care sunt satisfacute cerințele tehnice din caietul de sarcini. Operatorii economici interesați pot depune o propunere tehnică și o propunere financiară în acest sens.
Pentru mai multe detalii despre procedura de consultare și specificațiile tehnice ale caietului de sarcini, accesați https://bit.ly/ConsultaredePiataSIAE-PCUe.
Adresa pentru transmiterea ofertelor este achizitii@adr.gov.ro.
Deadline-ul este 19.08.2020, ora 16:30.